Nieuwe ouders

Iedereen is welkom bij de St. Egbertusschool. We vragen van de leerlingen en ouders wel om respect voor de doelstellingen en middelen van de school. Hierdoor zijn er op onze school kinderen met verschillende culturele en godsdienstige achtergrond te vinden.

Als u uw kind komt aanmelden, krijgt u een uitgebreide rondleiding zodat u weet wat u bij ons op school kunt verwachten. Daarnaast gaan we tijdens een intake uitgebreid in op wat uw kind nodig heeft. De leerkracht komt bij u thuis, zodat u kennis kunt maken met de leerkracht van uw kind en nog eventuele vragen stellen. Mocht uw kind op de een of andere manier extra zorg nodig hebben, dan wordt u als ouder hier natuurlijk van begin af aan nauw bij betrokken.

Iedereen is welkom bij de St. Egbertusschool

Onderwijs volgen mag vanaf vier jaar oud. Vanaf vijf jaar oud zijn kinderen leerplichtig. Op school beginnen kan na de vierde verjaardag. In de week voor de verjaardag mag een kind vijf dagdelen komen kennismaken op onze school. Ook is er één keer per jaar een open dag, waarbij nieuwe ouders en kinderen kunnen kennismaken met de school.

Wanneer u uw kind wilt aanmelden op de St. Egbertusschool, kunt u een afspraak maken voor een rondleiding.
Telefoonnummer: 0546-815056
E-mail: egbertus@varietas.nl

U kunt het inschrijfformulier hier downloaden:
Inschrijfformulier Egbertusschool